normy pres internet

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 28 19:02:24 CET 2009

Zdravim,
ja se priznam, ze patrim k tem linym klientum, kteri do banky daji
penize a pak si z bankomatu vybiraji kdy potrebuji  a plati poplatky.
A proc to delam? Protoze mam jistotu, za kdyz ty penize v bance
ulozim, tak si je s toho bankomatu muzu zase vybrat. Ze se mi nestane,
aby mi banku uradli (jak se mi muze stat s hotovosti)  a az do nedavna
jsem mel jistotu, ze banka ani za tyden neskrachuje. Ovsem tuhle
jistotu bych u banky zalozene kymkoliv nemel. Tim ze vim, ze za bankou
musi byt obrovske mnozstvi penez, tak mam alespon jakous takous
jistotu, ze ta banka chvili vydrzi.

Honza