OT: depilacni laser

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Březen 28 12:25:44 CET 2009

No u tohoto laseru ta lampa vydrzi jen 750 zablesku.
Pisou, ze jde o permanentni  odstraneni , tak by me  fakt zajimalo zda
je to pravda a tu cibulku znici nebo to spali do vetsi hloubky a chlup
vyroste jen za trochu delsi cas.
"Asi" pro me neni duvod ke kladnemu rozhodnuti to poridit , musi to
fungovat na 100 pro za ty prachy.
Psal jsem i vyrobci at mi posle vykon toho laseru, zatim bez odpovedi ,
ty chirurgicke maji kolem 20 -30 J  / cm2 ( to uz je jak rana
vzduchovkou ;-)

LK