OT Odstraneni rtuti z pokoje

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pátek Březen 27 14:21:40 CET 2009

Není problém práškovou síru rozmíchat spolu s čistícím roztokem. Vznikne
tím roztok s tuhými částicemi síry. Mělo by stačit to ručně vydrbat,
pěna a čistící roztok se dostane hluboko do koberce. Rtuť bude reagovat
dobře se sírou, o to víc když se tomu jemně pomůže teplotou vody. Nebo
to vzít celé vodním vysavačem.

KPR