O2 digitalni televize

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pátek Březen 27 08:19:41 CET 2009

Díky, jsem rád že se to vyjasnilo - tuhle informaci mám z dob startu
O2TV od člověka který měl blízko k instalaci a provozu systému, ale
protože nejsem ochotný jim za takovouhle službu platit, neměl jsem šanci
to ověřit. A ani nemám nikoho známého s touhle úžasnou službou. Jak teď
vidím, tahal mně za fusekli.

   S.