normy pres internet

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Březen 26 18:06:12 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 26.3.2009 od Galloth:

> To urcite je, ale ja jsem reagoval na prispevek o tom, ze dotycny
> bude fotit monitor fotakem, aby mu ty normy zustali i az nebude
> platit.

Ono to jde samozrejme i sejmout primo, to se nemusi delat fotakem, ten
plugin blokuje jen prohlizeni a tisk. Kdyz chces sejmnout stranku jako
obrazovku, tak ji normalne sejmes. Ale mas to pak jako obrazek.

> Nevite nekdo, jestli je neco takoveho v provozu celosvetove? Mysleno
> i na zahranicni normy.

Ja jsem jednou shanel nejake normy kolem ISDN a kolem GSM a byly drahe
jako prase, to byly ty normy ITU nebo tak nejak, staly stovky CHF. Tak
jsem si je nekoupil :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem