[OT] Re: Prodam pajeci stanici ZD-99

Petr Hracek phracek2@gmail.com
Čtvrtek Březen 26 13:31:20 CET 2009

Nevyhovuje mi na ni:
- nevidim, jestli se hrot uz zahral nebo ne.
- nedosupnost tencich hrotu. Pro pajeni SMD mi to pripada tlusty hrot
- Na regulacnim knofliku neni videt nastavena teplota (alespon priblizne).
To ale neni tak dulezite.

Mel jsem ERS-50 a ta byla super. Indikoval zahrati, regulace byla pomoci
cisel.
Bohuzel jsem ji mel ve vlhku a prestala mi fungovat. Dle kamarada, ktery ji
mel bych se mel poohlednout po necem jinem. Prece jenom uz je stara zhruba
20 let.

Petr