O2 digitalni televize

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Březen 26 02:01:32 CET 2009

> Kdo řídí QOS vážně nevím,  tipuju opravdu D-slam na zaklade
> handshakingu
> a informace o konektivitě na fyzické vrstvě z modemu.
> Co se tyce nastaveni PVC profilu  pro TV, tak napr v Zyxelech 660 to
> vubec neni pristupne pres WEB. A pokud chcete pouzit porty pro TV na
> internet, je treba zmena FW v modemu.. D-link, Huawey to ma
> neco malo v
> WWW konfiguracnim menu.

Zyxel 660 jde nastavit na 4 porty pro pripojeni PC beze zmeny FW konfiguraci
Port-based Policy. Vysvětlení viz
http://www.zyxel.com/DownloadLibary_ShortName/P-660H-T1/support_note/P-660H-
T1_3.40.pdf

U sebe jsem to vyřešil pomocí "sys tripleplay portbase set 2 1" a "sys
tripleplay portbase set 3 1". Četl jsem, že by mělo stačit i "sys tripleplay
portbase disable", to jsem ale nezkoušel.

JF