RE: Přístrojovka - budiky Ford Fiesta 1997 výměna

DeeJay deejay@email.cz
Středa Březen 25 21:10:44 CET 2009

Sem tedy mival fiestu z roku 2000  byvali tam podobne budiky ale pocitadlo
bylo jeste "analogove" i když kdo vi / ac se to muze tvarit mechanicky ,
rucickama už hybaly krokace.
Myslim,ze vymena jak si predstavujete nebude možná - nejsem sice nejak velky
znalec autoelektriky  - ale elektronicky tachometr je podle me napojen na
ridici jednotku s nic si povida pomoci nejakeho (CAN) busu . Tudiz pochybuju
ze budik ma na sobe vstupy na nejaka cidla. Mozna by slo nacpat do auta i
ridici jednotku z novejsiho kusu,ale to už je naprosta alchymie :-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Bear John Grills
Sent: Wednesday, March 25, 2009 8:11 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Přístrojovka - budiky Ford Fiesta 1997 výměna

Zdravim,
 vlastním raketu Ford Fiesta r.v. prosinec 1997. Mám tam přístrojovku,
kde je ještě klasický neelektronický rychloměr. Mám šanci zprovoznit
tyto budiky?
http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/592/68/56/592685625
Je tam jiz digitalni rychlomer a kilometry. Musel bych natahat draty a
na prevodovku dat snimac rychlosti. To bych "snad" nějak zvlád.. (?) A
jak je to s ostatními instrumenty? Popr. konektory, jak "moc" je to
kompatibilní? Určitě se v tom někdo z Vás vyzná a řekne mi jestli je to
pitomost (99%) nebo jestli je to proveditelné (1%).
A kdyz uz jsem u toho snimace rychlosti.. jak to vubec funguje?
Rochybuji, ze jako klasický tachometr na velocipédu.

Díky
Bear