OT: internet a nova technologie

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Březen 25 19:00:36 CET 2009

Už podle toho, jak ten web otřesně a amatérsky vypadá, bych předpokládal, že
se jedná o nějakýho Lojzu z Horní Dolní (konkrétní údaje lze získat na
stránce s tím patentem :)), kterej chce přes wifi přeprodávat pravděpodobně
nějakou ADSL konektivitu. Jako bonus je tam agregace, kterou nějak jinak
pojmenoval a dokonce si ji patentoval. Jediná věc, kterou tam přidal, tak
asi postupný navyšování konektivity v závislosti na počtu uživatelů, aby to
pak vůbec jelo.
Možná by stálo za to ten patent zpochybnit, že se jedná o ve světě běžnou
agregaci a distribuci internetu.

PS: Rozumíte někdo té části "Neomezené stahování"? Už jsem si to četl asi
třikrát, ale pořád mně to připadá jako dost tvrdě omezený stahování, kde se
za 1GB platí snad víc, než jsou tranzitní poplatky do zahraničí u velkých
ISP.

PPS: Vrcholem je asi ten ceník, schválně si ho stáhněte... :D