O2 digitalni televize

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Březen 25 17:04:44 CET 2009

O2 ted firmám masívně nabízí voip telefonování pod klíčovým jménem
O2-neomezená linka. K nám už volali 3ktát.
Po dnešní debatě tuším že na to bude další PVC, a v něm snad sip? Oni
dodají předkonfigurovaný telefon, a prostě to chodí.
Za paušál je neomezené volání na pevné linky.

Už jsem uvažoval o tom dát na to bránu, a připojit naší PBU. Zatím mně
odradilo že ty telefony prodávají po dvou, tak jsem si dva na vyzkoušení
neobjednal :-)

Jejich obchodní model je, že zrušíte svou PBU a každému zaměstnanci dáte
na stůl tu jejich neomezenou linku.
Lubor
PS. nemáte to tu někdo? Měl bych zájem o podrobnosti.