Navrh LGA podorysu v Eagle

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Březen 25 10:16:05 CET 2009

> Vseobecna otaka inak: da sa pri dizajne suciastky logicky spojit
> PAD/RECT/POLYGON tak, aby bola cela plocha povazovana za rovnaky NET?

Myslím že to by to mělo jít tak, že se ve schematické značce součástky
vytvoří pro každou "složenou" plošku dva piny (nebo v horším případě
více) - můžete je i pojmenovat stejným názvem (A@1, A@2, ...) a položit
přes sebe, ale to v principu není nutné.

Potom ten příslušný signál připojíte na oba piny (což by se mělo stát
automaticky, pokud budou schematické piny přes sebe). Tahle metoda není
ideální, ale měla by být pro Váš případ funkční (doufám; nezkoušel jsem).

V definici pouzdra se pokud vím dá pojmenovat jen PAD a SMD -
RECT/POLYGON nikoliv.

Lukáš Grepl