ICprog +JDM na WXP via USB-RS232 ?

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Středa Březen 25 09:40:56 CET 2009

Jestli ten prevodnik usb/com ma v sobe FTDI chip tak jejich drivery maji
nekde v Options
moznost nastavit nejaky "timeout" nebo "delay ...". Presne si uz nepamatuji.
Me to vyrazne zrychlilo komunikaci s STK500.
Nevim jestli se to take projevi v rychlosti zmen signalu dtr/rts/...
Zkuste.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 24. března 2009 22:40
Předmět: ICprog +JDM na WXP via USB-RS232 ?

Došel jsem bohužel k takové hrozné kombinaci, pte dnešní notebooky
nemají COM porty.
Mám HP6910p a sériový port  přes redukci USB-RS232 . Dneska jsem k tomu
připojil JDM a  pomocí IC progu
chtěl naprogramovat PIC16F84A. IC prog je v režimu  /Interface=Windows
API ,  ovladač //icprog.sys taky, nastavení//
Settings-Options-Misc.....
Programuje to, jenomže strašně pomalu !   Tedy tak 30 minut. Čtení tak
okolo 5 minut. Netuší někdo, proč je to tak "zabržděný" ?
Už jsem zkusil snad úplně všechno, všechny kombinace nastavení v ICprogu.
Když zruším  //nastavení interface=Windows AP a  zaškrtnu //Direct I/O,
tak je to sice rychlé ( jak jsem zvyklý) ale zas to nečte, nezapisuje :-(//
WinPIC programovací SW je na tom úplně stejně, trvá to děsně dlouho.
Nejhorší je, že teď mám nové PC, kde také chybí COM...  :-(
Řešení by asi bylo pořádný programátor, jenomže na těch mých pár PICů a
SMARTcard za rok je JDM naprosto dostačující.
Kde  je problém ?  Nesetkal se s tím někdo?
JaKub
/