OT: E-dopis Re: Posilani na Slovensko

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Březen 24 22:47:20 CET 2009

No daleko ne, ale s provozem jako takovym do styku moc neprijdu a ani o
to nestojim - my mame vlastni postu primo na Postservisu, ale tam
posilat nemuzu.

Musim na druhou stranu arealu na prekladku, kde me neznaji, a minule me
ty dve baby tak nasraly (delaly si ze me srandu ze nevim jak vypada
podaci listek, kterej byl zahrabanej ve stojanku mezi slozenkama), ze
jsem udelal co jsem jeste neudelal za 17 let co jsem u podniku a
vytahnul sluzebni prukaz s opravnenim ke vstupu (do zazemi) na
jakoukoliv postu v CR a ze chci mluvit s pani sefovou, se kterou si
pravidelne volam kdyz mi odchytava baliky aby mi je nevozili domu. Babam
spadla brada a jeste mi pomalu sly otevrit dvere, kdyz jsem sel pryc -
mrchy.

Takze ja jsem co se tyka provozu naprosto normalni obcan - radeji se do
toho nemontuju pokud nemusim pracovne.

Nicmene kdyz uz jsme u toho - pred casem jsem zminoval, ze pracujeme na
moznosti odesilat elektronicky dopisy i pro bezne obcany. Vytvorite si
dopis v PDF souboru dle nejake sablony a odeslete pres nas web. My to
dorucime jako fyzicky dopis vcetne moznosti poslat to doporucene -
dostanete pri odeslani podaci cislo. Obalka ma dve okenka aby byl videt
odesilatel a prijemce.
Je to mozne i pro firmy - bez smlouvy se zaregistrujete, prijde Vam domu
/do firmy overovaci zasilka do vlastnich rukou. Veskera odeslana
korespondence bude jednou mesicne vyfakturovana na zadnae udaje.

Obcanum zatim umoznujeme jen platbu pres SIPO a behem cca tydne dvou
jeste platbou pomoci premium SMS (ceny jsou drsne, ale hlavne kvuli
operatorum).

Toz jen tak na okraj pokud by to chtel nekdo vyuzivat - prijde mi to pro
lidi co neradi chodi na postu jako dobra vec. Nic to nikoho nestoji a
plati se jen za konkretni sluzbu.

Vice na https://online.postservis.cz/?akc=online&sek=login

Radek Vicek