Posilani na Slovensko

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Březen 24 22:42:16 CET 2009

To nekdy resim tak, ze fakturku vystavim az po obdrzeni penez.

Jinak na to ucetnictvi pamatuje kolonkou kurzovnich ztrat (uz to nedelam
sam, ale manzelka mi sem tam takove veci sdeli)

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Jan Půhoný
Odesláno: 24. března 2009 22:32
Komu: HW-news
Předmět: Re: Posilani na Slovensko

Funguje to stejně jako dříve, jen se už nepíše na dobírkovou poukázku
částka v CZK ale v EUR. Problém je v tom, že se mi začaly vracet jiné
částky než jsou na faktuře.

Jak toto zaúčtovat?

Dokud se to tam psalo v CZK vrátilo se vždy přesně to co jsem napsal...

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz