Posilani na Slovensko

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Březen 24 22:40:28 CET 2009

Po tech par uz odeslanych dobirkach mohu uklidnit .. ta castka prijde
"skoro" presne. Pouze o kurzovni rozdil, ale neni to strasne. Rozdil je
radove v procentech a neni tam tech 6 euro, co si vzdy banka na zahranicni
platbe veme.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele HW CNCnet.info
Odesláno: 24. března 2009 22:29
Komu: HW-news
Předmět: Re: Posilani na Slovensko

No prave, ze driv se psala v CZK a fungovalo to tak jestli se nepletu,
ze posta na Slovensku vybrala od prijemce castku takovou aby mi na ucet
pristalo to co jsem pozadoval a veskere poplatky sly za prijemcem.

Ted kdyz napisu na slozenku castku v eurech tak me oskube posta/banka
jeste na prevodu eur na koruny predpokladam.

Radek Vicek