Posilani na Slovensko

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Úterý Březen 24 22:31:53 CET 2009

Funguje to stejně jako dříve, jen se už nepíše na dobírkovou poukázku
částka v CZK ale v EUR. Problém je v tom, že se mi začaly vracet jiné
částky než jsou na faktuře.

Jak toto zaúčtovat?

Dokud se to tam psalo v CZK vrátilo se vždy přesně to co jsem napsal...

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz