LCD TFT

Michal Krestan krestan@hw.cz
Úterý Březen 24 16:50:08 CET 2009

To co pisete, je v podstate moje varianta. LPC2478 za 10USD, ma integrovany
radic TFT, displej bez radice se da sehnat od 25USD, SDRAM je zde potreba,
jelikoz z neceho se musi vykreslovat data, ale ta stoji pri kusovem mnozstvi
1USD. Dal uz si k tomu pridejte desku + pripadne potrebne veci na
komunikaci, zdroj, atd... V podstate asi to, co chcete delat me uz napadlo
jako komercni myslenka jednoducheho modulu, ke kteremu byl sw pro vytvoreni
GUI a potom komunikace napr. pres RS232. Hw u techto veci je pomerne
jednoduchou casti, ale udelat graficke knihovny a vse jeste tak, aby to
pekne vypadalo je dost velka prace. Jinak knihovna od Ramtexu je reseni, ale
myslim, ze stoji pres 2000EUR.

            S pozdravem,
                           Krestan

----- Original Message -----
From: "Tomáš -" <zatoichi.t@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 24, 2009 4:09 PM
Subject: LCD TFT

Pro upřesnění, abych lepe specifikoval problem. Jde mi ryze o modul, cili
procesor bude pouze vykreslovat a posilat data do displeje ci do pomocneho
LCD radice (s integrovanou SRAM), paklize neni integrovany v procesoru ci v
displeji. A dale bude procesor komunikovat s okolim po UARTu ci SPI (obecne
seriova komunikace). Pametove naroky budou minimalni. FLASH pro bitmapy,
fonty a algoritmy max. jednotky MB. Dale bych preferoval realizaci bez
SDRAM. Pouze vyuziti bud vnitrni SRAM procesoru ci zmineneho pomocneho LCD
radice. Vykon procesoru nemusi byt zavratny. Neni potreba, aby na tom bezeli
Windows atd. Hlavnim kriteriem je cena a rozmer.
Predbezne jsem si neco zjistil. Procesor napr. nejaky ARM, LCD radic od
Epsonu ci Solomonu, externi pararelni FLASH, LCD TFT, knihovna treba od
Ramtexu. Cenove by me to vyslo neco do 800Kc. Ale treba jsou i jine
varianty. Potrebuju znat co nejvice nazoru a moznosti. At hotove moduly tak
pouze myslenkove navrhy a spekulace.