Pakove nuzky na DPS

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Březen 23 18:57:15 CET 2009

Mel jsem to mozna napsat presneji. Lacine pakovky nebrat. Kazdopadneje
treba to vyzkouset.
Ja mam pristup k pakovkam ( tyhle:
http://www.noto.cz/pakove-nuzky-na-plech-hs-10-proma.html )
a plosnaky to pri strihani docela nici. Je tam videt u strihu, ze byla
nosna cast namahana na ohyb - laminat v miste strihu nehezky zbela......
Navic pak musim stejne hranu strihu upravit ( zabrousit  )
Z te pily to je jak od laseru, navic je tam moznost vybrusovat od kraje
deska casti DPS, odrezavat casti jiz osazenych desek atd....
A to nemluvim o rezani takovych tech cinskych desek ( nema to nosny
laminat  - takove zlute, nevim jak se to jmenuje )
Ty na pakovkach strihat vubec nejdou, nebo presneji zustane OK jen jedna
cast desky ( ta na stole)
zbytek se rozlame.
Kdo si to nevyzkousel, nevi.