reklama - čtyřjádro za babku..... dorazil

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Březen 23 13:32:21 CET 2009

Jen pro info ostatnim. Doufam, ze admin promine kdyz se nejedna o vypady
a urazky.

Pocitac dnes dorazil a musim se priznat, ze jsem prijemne prekvapeny. V
original krabici, PC je nove vcetne polepu folii, je k nemu bezdratovy
set mysi s klavesnici, prodejce pridal i Vistalizator a je komplet
nainstalovany. Sice pujdou ty PB srackozy pryc,ale je videt, ze si
prodejce dal praci a zkousel ho.
Podle informaci PB by melo licencni cislo normalne fungovat na cesky
Visty. PC je pekne, male, absolutne neslysitelne. Mrzi me , ze jsem
nevzal vsechny 3.

Jen jeden povzdech, na te leskle pekne skatuli velka nehezka nalepka
repasovane pocitace :(

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz