JTAG ICE od kostu nefunguje v AVR studio

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Březen 23 10:13:01 CET 2009

Zdravim,
nechce se mi ted popravde hledat ktery soubor je ktera verze, ale mam
instalacky AVRstudia:
aStudio4b460.exe
aStudio4b528.exe
aStudio412SP2b472.exe - to je asi jen SP

Kostuv JTAG ICE mi fungoval ve vsech.
Pokud mate zajem, pisnete jak vam to dopravit (velikost 20-75MB)
Marek