JTAG ICE od kostu nefunguje v AVR studio

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Březen 23 09:41:34 CET 2009

2009/3/23 Jan Martincek <jano@martincek.com>:
> Zdravim Priatelia
>
> Riesim divny problem ze mi JTAG ice na 3v3 nefrci v novom AVR studiu – vraj
> chodil v poslednom 4.11 – vie o tom niekto nieco?
>
> Pozname nejake riesenie?

Nepouzivat AVRStudio... opustil som ho, este ked JTAG-ICE fungoval,
takze ani neviem, ze uz nefunguje :-) Je viac IDE, ktore vedia
pracovat s GCC. V case, ked som po nich patral ma zaujalo Eclipse,
lebo ako jedine umoznilo aj debugovanie. Navod, ako na to,  som spisal
tu: http://www.mcu.cz/comment.php?comment.news.673
Dnes je uz novsia verzia Eclipse a novsia verzia popisovaneho pluginu.
Nastavenia sa dost odlisuju od stareho navodu. Treba pochvalit
autorov, zjednodusili to :-) Podstatne vylepseny je hlavne plugin, cez
ktory sa teraz o.i. daju vycitat / naklikat / zapisat fuses, co v
starsej verzii chybalo.

miro