Repro do lo

oklovap oklovap@gmail.com
Sobota Březen 21 19:02:06 CET 2009

Pre tichý posluch hladajte bednicky s vyssou citlivostou - spravidla
hraju lepsie pri mensom vybudeni.
S vykonom to az tak nesuvisi. Tam by bolo vhodne naozaj pouzit mozno tie
near field monitory, ktore spominal pan Lukesh.
Ale ak potrebujete rozumnu cenu, asi by som nehladal bedne, ktore budu
oznacene ako studiove monitory, tie naozaj nebyvaju lacne, ak z anieco
stoja.
Mozno najzaujimavejsia cesta by bola vybrat tie plastove bednicky, k nim
zbastlit jednoduche aktivne filtre plus jednoduche moduly napriklad s LM3876
a vymenite to potom za tie bedne v obyvacke   : )

mp