Repro do lo ž nice

Du šan Dolež al duffa@inMail.cz
Sobota Březen 21 10:30:05 CET 2009

> Celkem dobré recenze jsou na "dřevěné" počítačové Geniusy, např.
> http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=41522, asi si je někde
> půjčím a vyzkouším.

Tyhle "recenze" berte s velkou rezervou, ono to pocitacnikum mozna po prechodu z nejakych plastovych krabicek pripada super, ale ve skutecnosti maloktere z nich za neco stoji. Konkretne tyhle (resp. nejaky predchozi model, jsou to evidentne presne tytez jen maji nepatrne  zmeneny design) jsem kdysi koupil a nainstaloval zene do kuchyne a byl jsem docela zklaman, zvuk dost plochy, hodne zkresleny, hlavne stredy jsou mizerne. A to nemam srovnani s necim Aaaha, tak to jo. Tak spickovym, mam doma jen obycejne a letite monology. Na nejaky tichy poslech to asi staci ale celkove nic moc, rozhodne pokud byste o nich uvazoval tak to fakt chce vyzkouset abyste nebyl zklaman.

Dusan Dolezal

www.inpage.cz - www stranky za 3 Kc a za chvilku.