RE: reklama - čtyřjádro za babku.....

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pátek Březen 20 11:29:30 CET 2009

S tim bych nesouhlasil. "Garazmistr" udela konfiguraci proste original kus od kusu (vetsinou dle prani zakaznika - ruzna konfigurace). Kdezto znackove PC se dela po tisisi kusech a kazde je uplne stejne. Navic vetsi vyrobci maji cas sestavy testovat, kdezto ten kdo je sklada to bere jako rychle obratkove zbozi, slozit a rychle s tim pryc. Nehlede na servis, jaky poskytuji vetsi vyrobci kde je proste bezkonkurencni (vetsina uz dela vymenu vadneho dilu do druheho dne na miste u zakaznika) coz si maly vyrobce proste nemuze dovolit a vetsinou vadny dil posle dodavateli kde to ceka xy dnu na vyrizeni. Drive jsme take prodavali skladacky a neda se to vubec srovnat s tim kdyz ted bereme jenom znacku (DELL), protoze veskere zaruky a opravy nedelame mi, ale servisni organizace DELLu (maximalne udelame diagnostiku co se s PC vubec deje), takze mame daleko vice casu na systemova reseni nez behat po zakaznicich a resi vadny HW.

MG

________________________________

Od: hw-list-bounces@list.hw.cz za uživatele jan.kuba
Odesláno: čt 19.3.2009 18:05
Komu: HW-news
Předmět: Re: reklama - čtyřjádro za babku.....

Tak jsem uvedenou sestavu kontroloval, a je presne dle specifikace vyrobce:
http://support.packardbell.com/uk/item/index.php?pn=PC14102801&t=1409
Takze v tomto pripade je to opravdu originalni kousek...

Jinak nesouhlasim  s vyrokem, ze "bezna garazova skladacka"   je neco
horsiho, nez znackove PC.
Ano, buze to byt "sunt" s nevyvazenou konfiguraci, ale  vetsina lidi vi
co dela a pripadne kopirujou vyladene a osvedcene konfigurace....