Vice desktopu na WIN XP

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 20 11:03:44 CET 2009

Existuje už od dob W95, kdysi strašně dávno jsem ho dostal přímo od jednoho
zaměstnance microsoftu. Má asi 100kilo a funguje bez problémů i na XP ale
nepoužívám ho. Připome%nte se mi příští týden ve středu na lsh01 co je veden
u tiscali.cz, najdu ho, teď fakt nemám kdy.

----- Original Message -----
From: "Jan Smrz" <jan.smrz@honeywell.com>

Nedavna debata z WIN vs *NIX mi pripomela jednu drobnost.

Muzete mi prosim doporucit nejaky spolehlivy programek (nejlepe free)
ktery dokaze pouzivat na WIN XP vice desktopu jako je bezne treba u KDE
ci GNOME? Podminkou je aby se v taskbaru ukazovaly jen aplikace z dane
plochy a aby aplikace sly dodatecne presunout na jinou plochu.

Existuje takovy?