OT Re: nechcete jit s tou dalsi nesmyslnou zabomysi valkou do... (tam kam slunce nesviti)?

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Březen 20 09:59:15 CET 2009

Jojo, ignorovat to je nejlepší a lépěji i vícekrát....a cokoliv a kohokoliv.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Marek Sembol" <hwm.land@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 20, 2009 9:05 AM
Subject: OT: nechcete jit s tou dalsi nesmyslnou zabomysi valkou do... (tam
kam slunce nesviti)?

A je tu zas dalsi nesmyslna hadka ci Win ci Lin. Je zajimave, ze opet
vadi priznivcum Lin Windows. Mam pro vas jednoducho radu:
proste ty Windows ignorujte. Nepouzivejte. Neinstalujte. Kdyz vas k
nim nuti hnusny a skaredy sef, tak zmente zamestnani. Nebo si zalozte
vlastni firmu a tam pro zmenu trebe nutte lidi do linuxu. Jen uz
proboha dejte normalnim slusnym lidem pokoj s temi zvasty (priznavam -
mam co delat abych zustal slusny:) )
Mne neprirostl k srdci Lin. Tak ho nepouzivam a nezblebtam tu v cem je
horsi ci lepsi. Je mi to sumafuk. Neprirostly mi k srdci ani Visty.
Tak jsem si novy notas nechal koupit s takovou verzi, abych si ji
legalne downgredoval na XP a nemorim tady lidi s tim jake jsou Visty
na ho*. Je to muj (mozna pomyleny) nazor a miliony lidi na svete maji
jiny, tak at si maji.
Marek