OT:reklama -

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Březen 20 09:33:44 CET 2009

Mohl sis vytvorit dopis Nabidka.DOC a dat ho
> do adresare System32 nebo do Program Files. To prece neni dobre. K
> cemu jsou Wordu takova prava? Word prece neni zadny systemovy program,
> ale textovy editor. Ta prava ke sve cinnosti vubec nepotrebuje.

Opravdu? To je prece logicky nonsens. Word je _textovy editor_, tedy
program na editovani jakehokoliv textu. Kde se ten text
nachazi a co ma ten text reprezentovat je preci naprosto jedno. melo
by zalezet pouze na tom jake ma uzivatel toho wordu
opravneni. spravna opravneni davaji uzivateli odpovednost za to co
dela, tudiz osoba ktera si neni schopna upravit configuracni
soubory by asi v zivote nemela mit administratosky pristup.
Nadstavovat nad administratorsky pristup jeste dalsi uroven ochrany
jenom proto ze win uzivatele si dodrbou operacni system svou
neznalosti je smesne.

Ja treba pouzivam na editaci jakehokoliv textoveho souboru emacs. Pod
obema OS. Chcete mi snad naznacit ze
emacs je pro editaci windows configuracnich souboru - at se ty soubory
nachazi kdekoliv - nevhodny a existuje pouze jeden privilegovany
editor
ktery lze na tuto praci pouzit?

d.