OT: automaticky vyber SMTP serveru - Thunderbird

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Pátek Březen 20 09:09:42 CET 2009

Diky vsem za napady, ale potreboval bych to opravdu prepinat. Zkusim si
pohrat s tim routerem.

Bohuzel ani jeden SMTP nemam pod kontrolou. Oba odmitaji pristupy z
cizich siti. Pokud pouziji nejaky verejny SMTP mail server pak nechodi,
protoze jsem doma pripojen pres ISP ktery ma sdilenou IP pro mnoho
zakazniku a tato IP se casto vyskytne na seznamech spamfiltru....

Nikdo nic podobneho neresil? Jde ten soukromy SMTP spustit doma za NATem?

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz