OT:reklama - čtyřjádro za babku.....

nesvacil@posys.eu nesvacil@posys.eu
Pátek Březen 20 08:35:28 CET 2009

Ono to je spise tak, ze se MS snazi dohonit Linux, Unix ... . V graficke prostredi je zde bezne, ze program, ktery chce
vetsi zabezpeceni se nejprve zepta, zda spustit jako root a na jeho heslo. Je zde i dobre to, ze se stnadardne nejde
prihlasit pod root do grafickeho prostredi.

Ve Wistach nebo zabezpeceni NET Framewrk, nastaveni registry ... jsou systemy MS hodne pozadu oproti jinym a nyni se to
zacina teprve vyvjet a zkouset co to s uzivateli udela .... treba se to okopiruje z jinych systemu jako c# z javy.

To, ze nekdo v MS napsal nejakou metodiku a nepodporil ji v MS je taky chyba MS. Napsat se toho da spoustu ... ,ale bez
podpory systemu to je spatne.

Jirka