OT:reklama -

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Březen 20 08:22:29 CET 2009

> Na tohle si zavolej opravdoveho administratora, ktery dobre vi, jak
> takovou zmenu v notepadu udelat. A kdybys dobre cetl, co jsem napsal,
> misto vymysleni nejakych zkomolenin, tak bys mozna pochopil, ze
> poznamkovy blok nema co mit pridelena administratorska prava na
> editaci systemovych souboru, protoze je to aplikace na psani textu.
>
> O tom je presne ta bezpecnost, ze kdejaky smoula, ktery umi pres
> nabidku Start spustit Poznamkovy blok, nemuze udelat bordel v systemu.

	Tohle je trochu blbost, ne? Proč bych si jako Administrator nemohl změnit hosts čím chci? Jednou se hlásím jako administrátor, tak se předpokládá, že vím co dělám.
	Jenže MS napřed tvrdí, že Win jsou tak jednoduché, že je zvládne úplně každý, jenže pak se zjistilo, že to není až tak úplně pravda, takže začal Administratorovi házet klacky pod nohy. Já jsem Administrator, ale tohle nesmím, támhle se nedostanu, tady musím upravit práva adresáře, abych do něj moh... To není administrátor, to je šaškárna.

	hosts je normální textový soubor, navíc převzatý z UNIXu, a když znám jeho strukturu, tak ho můžu editovat čím chci. Plky o tom, že musím projít dalším stupněm zasvěcení, abych to mohl dělat, jinak bych mohl ten jedinečný dokonalý systém zkurvit, jen zakrývají skutečnost, že MS neměl žádnou koncepci v zabezpečení systému a teď to lepí jednou zleva podruhé zprava...

	Sorry, ale fakt jsme se vytočil...

			Aleš Zíka