OT:reklama -

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Březen 20 06:48:53 CET 2009

Petre,

odhledneme od toho, jak zmenit systemovy soubor jako lmhosts, to jde i notepadem, napr. tak, ze jako administrator prejmenuji puvodni soubor, pak jde ulozit pod spravnym nazvem.
Ale co me dostalo podstatne vic - obcas potrebuji zajistit, ze do nektere ze subnet odchazi packety s jinou zdrojovou adresou nez je vychozi a to jsem do ted delal pres nastaveni routovaci tabulky kam jsem pridal permanentni route pomoci prikazu route v cmd. Ne vsak ve Vistach, kde samozrejme zapracuje UAC a takovouto cinnost zakaze. Je mozne, ze se to da udelat nejak jinak, ale abych pravdu rekl, tak jsem zpusob nikde nenasel. Jediny reseni bylo UAC vypnout, restart, zadat route add, a vzhledem k tomu, ze UAC pak nefungovalo u normalnich uzivatelu (jinak super vec, kdyz obcas clovek potrebuje neco doinstalovat pod prihlasenim i obycejneho uzivatele), tak pak zase povoleni UAC a zase restart.
Pak me dostavaji navody na MS strankach, kde popisuji nejaky problem s tim, ze se to da vyresit jedine zmenou v registrech, k tomu napisou POZOR je to nebezpecne pro system a je potreba vedet co delate a pak je k tomu postup pro moji babicku, misto toho, aby napsali ze v te a te vetvi je potreba pridat klic s takovou hodnotou.

Zdravim JK