RE: OT:reklama - čtyřjádro za babku.....

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Březen 19 23:42:32 CET 2009

Visty bez problémů, problém může být pouze v 64bit Vistách u 16bit aplikací,
respektive ty prostě nepojedou. Potom může nastat problém u staršího
hardware, kdy výrobce už dávno zkrachoval nebo se prostě neobtěžoval udělat
drivery. XP drivery jsou snad vždy nekompatibilní.