[OT] Sablona na diplomy

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Březen 19 19:03:04 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 19.3.2009 od Pavel Kutina:

> Nevite nekdo, nebo nemate tip, kde vzit nejake graficke sablony pro
> diplomy? Poradam nejakou srandaakci a rad bych po jejim probehnuti
> rozdal ucastnikum nejake diplomy (barevny papir plus laserovka), ale
> nedari se mi najit nejakou vhodnou a primerene seriozni sablonu.

To mas lepsi, kdyz si koupis uz hotove papiry k tomuto ucelu natistene
a udelas si jen dotisk na laserovce, treba:

http://www.kancelarskepotreby.cz/galerie-papiru/diplomy/

http://www.kastro.cz/galerie-papiru/diplomy/

http://www.home-office.cz/papir/papir-ostatni/galerie-papiru-pl6/

Vhodna slovicka a terminy pro gogle jsou: papiry pro diplomy nebo
certifikaty nebo galerie papiru apod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem