Terra a Disomat

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Březen 19 17:58:25 CET 2009

Ahoj
Zarizeni ani program vubec neznam ale vzal bych jed na 8n1, v podstate jsem za
poslednich 15 let nevidel nekde pouzito neco jineho. Maximalne 9n1 v pripade
viceuzlove sbernice, kde devaty bit oznamuje adresu.
Tusim ze se jedna o nejakou vahu, tam bych neocekaval nejaky datovy "hukot",
spis tam bude asi pozadavek na spolehlivost na vetsi vzdalenosti, zacal bych
na 9600, dal pokracoval na 19200 atd.
Kazdopadne pokud je k dispozici fungujici par, pak neni nic jednodussiho nez
si oboji zjistit osciloskopem.
Asi jsem moc nepomohl, ale ...

S pozdravem
Jakub Ladman