WSD pada - paleni FW do DDS

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 19 16:58:38 CET 2009

Stahnul jsem si WSD jak bylo popsano na strankach projektu a pripojil
DDSku na RS232.

Bohuzel zatim se mi ten SW s tim MCU nespojil - krystal kmita.
Kabely jeste znovu proverim - vcera me ten merak tak vykolejil, ze jsem
uz nemel naladu.

Nicmene ten SW na nahrani FW mi zpusobuje problemy - tak z 50% zkolabuje
(Program zpusobil potize a bude ukoncen) rovnou a nebo driv nebo pozdeji
pri praci s nim. Tak nevim zda to nema vliv i na to ze to nekomunikuje.
Na osciloskopu neco vidim, ale nemam zatim pametak tak tezko neco z toho
soudit.

Na ten WSD je nejakej figl jak ho presvedcit aby nepadal?

Radek Vicek