68HC11

j s jarin.hw@gmail.com
Čtvrtek Březen 19 09:12:20 CET 2009

Nie, pretoze ich sample program je na podopru novych vyrobkov, co HC11
uz dlhe roky nie je. Momentalne robia iba nizkokapacitnu
"udrziavacio-vykapavaciu" vyrobu.
Navyse sample od FS su "postihnute" platbami. Ked som od nich bral
sample, riesil som este aj clo u Fedexu, to sa na moj vkus rieslo
dlho, kopa telefonatov, cele ma to vyslo na tolko dukatov, nervov a
casu, ze som na ich vzorky zanevrel.

J.S.