moduly TELIT GM862-QUAD a firmware

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Březen 18 19:34:30 CET 2009

Pokud kontaktujete vyrobce, mel by zaslat nahravaci soft a firmware, pak
modul pripojite pomoci rs232 k PC a spustite proces.
(telit nepouzivam), ale takto to jde u konkurencnich.
Co je blbe tak pokud to je napajene nekde na desce a neni s
programovanim pocitano, pripadne pokud nemate pripravek, tak flashovat
nejake vetsi mnozstvi je utrpeni.
LK