Chlazeni stlacenym vzduchem.

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Středa Březen 18 11:46:39 CET 2009

Tak jsem tam našel tabulku a požadavky na průtok jsou dost velké (nejmenší model trubice má při 7 barech spotřebu  57 l/min), takže to asi není určeno pro malé rozvody a domácí kompresory.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Wednesday, March 18, 2009 11:37 AM
To: HW-news
Subject: RE: Chlazeni stlacenym vzduchem.

Chybí mi tam údaj o minimálním potřebném průtoku pro nějaký ekvivalentní chladicí výkon. Takhle je to jako když napíšete, že lednice je na napětí 230Vst.
Taky mně trošku dráždí konstatování že jakási speciální tryska může "zesílit proud vzduchu až 25x". Opět nic o součinu tlak * průtok.

L. Kručinský