shanim servisni manual na Tektronix 2213A

Karel Král k.kral@atlas.cz
Středa Březen 18 09:51:41 CET 2009

Souhlasim, ze tam toho az tak moc k opravovani neni, ale schema tam dat
mohli, nejaky zdroj to mit take musi, ten snad opravitelny bude a servisni
manual o nem taktne mlci.
Mozna je to zamer, mam dojem , ze krome "katovani kostu" pristoupili hlavne
k zdimani zakaznika.
Nedavno se to tu probiralo, trochu jsem to proveroval a je to skutecne tak,
ze k osciloskopu je v nabidce cca 6 ruznych trogrovacich modulu bratru 30k
Kc/ks a tyto nejsou nic jineho nez hw klice, ktere zapinaji vypnute funkce
skopu. Prvnich 30 dni je skutecne funkcni vse, pak se vse vypne a sw testuje
zda mate zaplaceno a podle toho vam zpristupni nebo nezpristup[ni prislusne
funkce.
Pak je tu ovsem riziko ze nekdo v servisnim manuallu zjisti, kde ( vuci jake
EEPROM ) se kontroluje tech 30 dni a nedej boze by si to nejak upravil, to
je nepripustne a tim padem musime utajovat, utajovat a utajovat.

PN

>Tak to vypada, ze doslo k oblibenemu "katovani kostu" :-). Alespon
manual od 2213 je zpracovan dost solidne.
Ma asi 250 stran a co jsem se dival na pdfko 2232, ten uz ma kus
digitalni, tak ma 376 stran.
Koneckoncu muzete mrknout sem: http://bama.edebris.com/manuals/tek/2213/
Ale na druhou stranu to je jeste stary poctivy analog. Na dnesnim
digitalu toho mozna opravdu nemate sanci moc udelat.
JP