shanim servisni manual na Tektronix 2213A

Jiri Prachar jiri.prachar@i.cz
Středa Březen 18 07:14:52 CET 2009

Tak to vypada, ze doslo k oblibenemu "katovani kostu" :-). Alespon
manual od 2213 je zpracovan dost solidne.
Ma asi 250 stran a co jsem se dival na pdfko 2232, ten uz ma kus
digitalni, tak ma 376 stran.
Koneckoncu muzete mrknout sem: http://bama.edebris.com/manuals/tek/2213/
Ale na druhou stranu to je jeste stary poctivy analog. Na dnesnim
digitalu toho mozna opravdu nemate sanci moc udelat.
JP