2009A, jit ci nejit. To je oc tu bezi...

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Březen 17 20:24:59 CET 2009

Urcite Saso AMPER navstivte.
Neni co zkazit a informace clovek potrebuje. Samozrejme informace poskytuje
i internet, ale zde je mozne si technologie v podstate "osahat".
Byl jsem a to i diky p. Galuszkovi na Pragoalarmu.
Timto mu chci take verejne podekovat.
Ne ze bych nemel na vstupne :-)), ale je to prijemne a syn to treba chape
jako symbiozu v urcite komunite. Prijde dopis se vstupenkami a on z toho ma
velkou radost.  ( Bohuzel tam se mnou nemohl jit, mel skautskou vypravu).
Pracuji nyni pro bezpecnostni agenturu a potykame se se zlodeji a hodne nam
to pomohlo ve vyberu kamer s vyssim rozlisenim. Potykam se s timto problemem
i v nasem bytovem druzstvu, ukradena auta, navigace, autoradia. Policie do
naseho "sektoru" jezdi az petkrat denne. To jsem uz ale trochu odbocil.
Moje rada je - doporucuji AMPER navstivit.
Hezky den.
Jindra Polivka

Hezky vecer,

    pujdete na letosni Amper? Ja se nejak nemuzu rozhodnout, jestli jit,
nebo nejit...

Saša K. Svobodová