Snekovy prevod - kde koupit

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Březen 16 20:45:19 CET 2009

Prosim pokud najdete nejakou "drogerii na ozubena kolecka"
se snadno dostupnyma cenama, dejte sem pak link.

Takove to "ceny na dotaz" jsou pouzitelne, pokud mam jasnou
predstavu, ze potrebuji x kusu neceho konkretniho.
Ale pokud jen tak premyslim, jestli se do neceho pustit nebo
ne (mam na mysli bastleni, pro potechu), tak orientacni cena
je k nezaplaceni.

Dekuji.
rollfree

Dobry den

Neznate nejaky web kde by nabizeli snekove prevody ? A hlavne s cenami .
Co jsem zatim nasel tak to jsou spis cele snekove prevodovky a hlavne
cenu jsem nasel jen na jednom webu, ceny byvaji pouze na dotaz.

Potreboval bych neco o trochu robustnejsiho nez je snekova prevodovka
ve steracich. Neni nejaky obchod na tyhle veci ?