PHP versus ASP.NET

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pondělí Březen 16 18:08:28 CET 2009

Puvodni   zprava   "RE:   PHP   versus   ASP.NET"  od  "Heinrich  Adam
(hw-list@list.hw.cz)" z 16. března 2009, 14:32:11,
msgid:627.1058-29109-779799070-1237210331@seznam.cz (3156 bajtu):

HA> kdesi  jsem  snad  videl  i  visual designer pro PHP, se tridami a
HA> oddělením  formy od obsahu (controller - view) snad taky problem
HA> nenĂ­  (doctrine  pro db, zend framework pro mvc). Ale musim rici,
HA> ze  jinak  php  nemam rad a kdybych mohl, programoval bych v necem
HA> hezcim (java, ruby on rails...).

HA> A.

Naprosty souhlas (tvorbou webovych aplikaci se zivim jiz 6 let).

Frameworky  jako  Symfony, Zend framework, Ruby on Rails, Django apod.
jsou  defacto  totez,  jen pod nimi stoji ruzne jazyky (prvni dva PHP,
dalsi  Ruby,  posledni Python). Me se zase libi Django (protoze Python
:) nebo ty Rails...

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz