OT: PHP versus ASP.NET

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Březen 16 15:31:17 CET 2009

Vpodstate (neberte me za slovo) predpripraveny web vcetne podpurne
funkcionality, mam pripravene sablony, databazi, spravu clanku, spravu
uzivatelu, skripty pro menicka, kategorie....
proste se prihlasim, kliknu na vytvorit clanek, tam napisu text, ono
ho to pro zobrazeni obali css, tabulkami, hlavickami... proste tim, co
dela, aby ten web vypadal hezky... :), ve spravnem miste menu na nej
bude odkaz, prida se do RSS, pujde tam vyhledavat...

ALE zatim jsem nenasel redakcni system, kde by byla rozumna sprava
obrazku (zkousel jsem phpRS, Drupal, Wordpress - Joomla mi u providera
nejede a u vsech je to tam takove doprasene).

KR