Motoricke potenciometry a DO

Pondělí Březen 16 15:26:31 CET 2009

Dobrého dne přeji.
Podívejte se na konstrukci HighEnd předzesilovače v Elektoru z dubna 2004. Třeba je to to co hledáte. Je tam použit elektronický stereo potenciometr BurrBrown PGA2311PA. Postavil jsem si to v dvoukanálové verzi a hraje to skvostně.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of aze
Sent: Monday, March 16, 2009 3:15 PM
To: HW-news
Subject: Motoricke potenciometry a DO

Zdravim. Nevite nekdo o modulu se dvema ci vice dvojitymi potaky ovladatelnymi rucne + motoricky? Mam tady jeden ALPS sestinasobny, nasel jsem i datasheet, ale zajima mne jestli se neco takoveho nedela jako hotovy modul/ND pro neco vcetne IR DO. Neco takoveho je v subwooferu Yamaha YST-SW200, jak jsem se ptal na jeho schema, http://www.yamaha.com/yec/products/productdetail.html?CNTID=200484&CTID=5003300 i s ovladacem, ridi se uroven a filtr, ale tam asi budou oba potaky jednoduche.Manual je na http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/av/english/sub/YST-SW200_e.pdf  strana 10.

Druha varianta by byla ubastlit to sam. Mam dojem, ze pred lety nekde vysel vicekanalovy IR RX pro nejake ovladani, ktery se da "naucit" na libovolny ovladac, nekdo to nabizel jako stavebnici.  Matne se mi vybavuje, ze tam byl jednocip a 8 spinacich tranzistoru a k tomu pridavny modul s 8 rele.
Nevzpomenete si nekdo, kde to mohlo byt?
Dik za kazde nasmerovani.
AZE