PHP versus ASP.NET

David Menšík david@mensikovi.com
Pondělí Březen 16 15:23:35 CET 2009

Zdravim,
diskuze zacina drobne divergovat od tematu :)

Ja bych se dopustil takove hrisne myslenky ze bych to co
nejjednodusseji zhrnul stylem:
ASP.NET - programovani
PHP - skritpovani.

Samozrejme jsem si vedom moznosti "pluginu" do frameworku typu PHP.NET
apod. Ale obvykle, pokud se vyviji v ASP.NET tak se jedna o
programovani v C#, VB.NET apod., nikoliv o skriptovani stylem ASP.

Prosim - zadny flame, vim ze jsem to velmi velmi zjednodusil....

Ozon.