PHP versus ASP.NET

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Březen 16 14:02:29 CET 2009

PHP i ASP.NET bezi jak na Windows, tak na linuxu (vyzkouseny vsechny ctyri
kombinace).
Od PHP jsme presli k ASP.NET, jelikoz ma lepsi vykon a programatori v nem
maji lepsi
(vyrazne lepsi) produktivitu prace.
Jinak v ASP.NET lze psat uplne stejne jako v PHP (presne tak jsem s tim
zacinal),
ale v PHP nelze psat jako v ASP.NET (tridy, visualni designer, oddeleni
designu od kodu, ...).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti