RE: OT: PHP versus ASP.NET

Adam Heinrich A.Heinrich@seznam.cz
Pondělí Březen 16 13:50:37 CET 2009

Free CMS - Drupal, Joomla (PHP). Určitě bude i něco pro jiné platformy.

Nemá cenu pouštět se do vývoje vlastnho systému, je to neefektivní. Argument typu "u vlastního projektu přesně vím, jak funguje", se mi nelíbí. Znám spoustu "PHP programátorů", kteří si raději, než aby si stáhli MVC framework, databázový layer a další složky frameworku, píší vše od začátku. Dopadá to tak, že se v projektu utopí a jejich práce není efektivní. To samé platí i o redakčních systémech.

Efektivní je zabývat se tím, co je podstatné - dělám-li běžný web, vždy si vystačím s free redakčním systémem, několika moduly a soustředím se pouze na vytváření obsahu. Dělám-li větší (webovou) aplikaci, která se na běžném CMS postavit nedá, použiji kvalitní framework (Zend Framework pro PHP, Ruby on Rails, .Net, Spring pro Javu...) a zabývám se zasepuze tím podstatným - návrhem uživatelského rozhraní a přístupností. Váš web ale dostupné CMS pokryjí s přehledem.

Adam Heinrich
www.adamh.cz

------------ Původní zpráva ------------
Od: Jan Galuszka <konference@ei.cz>
Předmět: RE: OT: PHP versus ASP.NET
Datum: 16.3.2009 13:29:27
Neznam free cms.

Ale hotove reseni mi nevyhovuje, stejne bych musel hodne veci doprogramovat.

Takze pujdu tim smerem, ze si vse naprogramuji od piky.

Po nekolika letech provozu www.elektronika.cz jiz vim co chci a co je nutne
a co zbytecne.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862