OT: Zkomolená slova [Was: Re: obarvení epoxydu]

Zdenek zdej@atlas.cz
Neděle Březen 15 11:43:51 CET 2009

Nejaká zkomolena slova me uz nechavaji v klidu, ale dostava me
nasledujici otoceni vyznamu.

Z puvodni vety: "Nekdo se ocitl v nebezpeci ohrozeni zivota", se patrne
kvuli drahemu vysilacimu casu v mediich stalo "v nebezpeci zivota".
Nastesti pod tim bezi obvykle video, ze ktereho lze vyvodit, že
"nebezpeci zivota" = "nebezpeci smrti", coz mi tedy moc logicke neprijde.

Zdenek