eagle natoceni soucastky o libovolny uhel

Martin Záruba swz@volny.cz
Neděle Březen 15 08:19:37 CET 2009

Mozna jsem to dobre nepochopil, ale ve 4.15. Light staci stisknout tlacitko
Rotate, do pole Angle napsat libovolnou hodnotu a ukazat na libovolnou
soucastku.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "jirilinhart" <jirilinhart@post.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 15, 2009 7:53 AM
Subject: Re: eagle natoceni soucastky o libovolny uhel

Ano to jsem vedel, ze v novem tojde takhle jednoduse, ale dotaz byl na nizsi
verzi. Kdyz jme u takovych vymozenosti nevite jestli nekde na internetu
nejlepe v cestine existuje popis co umi zakladni upl soubory a jejich
pouziti nebo jiny router na tvorbu bordu jestli existuje. Jedna se me spise
o informace protoze to na skole ucime praci s timto programem.

JL